Moon

Moon

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Landing in London 3 Doors Down

Landing in London

I woke up today in London
As the plane was touching down
All I could think about was Monday
Maybe I’d be back around
If this keeps me away much longer
I don’t know what I will doYou've got to understand it’s a hard life,that I’m going through
And when the night falls in around meI don’t think I’ll make it through

Ill use your light to guide my way
Cuz all I think about is you
L A is getting kind of crazy
New York's getting kind of cold
I keep my head from getting lazy
I just can’t wait to get back home
And all these days I spend away
Ill make up for this I swear

I need your love to hold me up
When it’s all too much to bear
And when the night falls in around meI don’t think
I’ll make it through

Ill use your light to guide my way
Cuz all I think about is you
And all these days I spend away
Ill make up for this I swear
I need your love to hold me up
When it’s all too much to bear

And when the night falls in around me
I don’t think I’ll make it through
Use your light to guide the way
Cuz all I think about is you

Για την Φρύνη που θα πάει σε μια ακριβώς εβδομάδα Λονδίνο και θα προσγειωθεί στο Χίθροου. Εύχομαι κάθε επιτυχία στις σπουδές της και να φωτίσει με το χαμόγελο της το μουντό και βροχερό Λονδίνο...Το ίδιο εύχομαι και για την Πολίνα να τρελάνει με την ζωντάνια που την διακατέχει τους κρυόκωλους Άγγλους.....Girls have fun και να θυμάστε ότι η ζωή μας είναι σύντομη και πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή που περνά.....Ζήστε τις στιγμές σας εκεί, μάθετε πράγματα, γνωρίστε κόσμο γιατί η ζωή μας είναι ένα ταξίδι....

3 σχόλια:

Rakuneta είπε...

Pls parte me mazi sas! pls pls pls!!!!!!!!!!!!!

kapoios na me parei mazi tou vre paidia!!!

Unknown είπε...

Nai kai ego tha to ithela.. Alla den ginetai distixos.....Koita ego thelo na pao Londino kati san endiameso stathmo kai meta tha pao stin Mosxa adelfes mou stin Mosxa. Kapos etsi leei to ergo tou Tsexof treis adelfes. Ego omos adelfi mou den thelo na pao stin Mosxa ton Tsexof den exo kati prosopiko me tin siggrafea, thelo na do ton Papalouka mou..Ginetai??????Ax Thee mou as mou apantisei kai ti ston kosmo.....Thodori m' akous?????

Rakuneta είπε...

erxontai oi rwsoi oleee!

egw vevaia to lew ayto gia tis krisimes meres pou viwnei i gineka kathe mina! oups! den eprepe na to pw ayto swsta? ftou mou!!!!

gallia? nea zilandia? tsexia? italia? kapou re paidia!!!!


k twra kati asxeto! entelws pantelws!
[afise me na erthw mazi sou, na prosexw min pesis, na prosexis min pesw... na pw kalinixta? ma ti na tin kanis? i figoura plai sta astra k egw edw...]