Moon

Moon

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Οι αριθμοί, οι ερμηνείες και τα γεγονότα

Χθές στο ΜΕΓΑ Ελλάδος η μαμά μου παρακολουθούσε την εκμπομπή του Οικονομέα και του Καμπουράκη. Εγώ επειδή είμαι στην δουλειά εκείνη την ώρα δεν έχω την δυναντότητα. Οπόταν μου είπε το εξής. Στο στούντιο βρισκόταν ένας αριθμολόγος που είπε μερικά ενδιαφέροντα. Οι λέξεις πρόωρες εκλογές =καμένη Πελοπόνησος. Η αναφορά σε ασύμμερτη απειλή=με την καμένη Ολυμπία. Η λέξη ΔΑΣΗ είναι αναγραμματισμός της λέξης ΑΔΗΣ. Το 2006 = με την ήττα του Σύλβιο Μπερλουσκόνι. Ο Κώστας Καραμανλής=Ντόρα Μπακογιάννη.Ο αριθμός 371=ΠΑΣΟΚ. Η λέξη ΠΟΛΙΤΙΚΗ=ΡΗΤΟΡΑΣ. Η λέξη Δημοκρατία=534.Το όνομα Γεώργιος=1191 και το 2013 είναι σταυρικό έτος. Μην με ρωτήσετε τι είναι σταυρικό έτος δεν ξέρω αν τότε θα κλωτσήσουμε την σίκλα και αν θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία. Μάλλον αυτά που ζούμε τα τελευταία χρόνια είναι Δευτέρα Παρουσία και ειδικά μετά απο το ότι έγινε στην Ελλάδα με τις πυρκαγιές. Σέβομαι όλες τις επιστήμες και δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα του συγκεκριμένου επιστήμονα. Μου έκανε δε μεγαλύτερη εντύπωση το ότι παρέδωσε φάκελο με τα αποτελέσματα των εκλογών τον οποίο και θα ανοίξουν στις 16/9.Πάντως ευτυχώς που ο συγκεκριμένος κύριος δεν είναι στην Κύπρο. Προσωπικά αν τον συναντούσα θα τον ρωτούσα με τι ισούνται Ντενκτάς=(Όκτος ίσως), Ταλάτ=(ηλιοτρόπιο που πάει όπου φυσάσει ο άνεμος των στρατιωτικών),Ερντογάν=(παίζω μπάλα στο δικό μου γήπεδο χωρίς να με νοιάζει για τους άλλους [στρατιωτικούς],Γκιούλ=(η γυναίκα μου φοράει μαντήλα και εγώ είμαι πρόεδρος).....Για τους δικούς μας δεν με πολυνοιάζει ο άνθρωπος μάλλον θα βγάλει το απόλυτο μηδέν....Γιατί εμείς έχουμε τρελαθεί με τα προεκλογικά και νομίζουμε ότι είμαστε ομφαλός της γης. Τάσσο, Κασουλίδη, Χριστόφια,Θεμιστοκλέους όπως είπε και η Τουρκάλα στην Eurovision "I am your superstar"(you wish)... Αλήθεια χθές αριθμητικά ήταν καλή μέρα για την συνάντηση Τάσσου-Ταλάτ;; Το 2004 =όχι στο σχέδιο Ανάν;;;;Και το 2005 ελπίζω να μην ισούται ή να σχετίζεται με το αεροπορικό της Ηλιος...Δεν ξέρω την σημασία των λέξεων, των αριθμών των ερμηνειών. Το μόνο που ξέρω είναι ότι πάμε κατά διαόλου. Το μόνο που νοιάζει τις κυβερνήσεις Ελλάδας, Κύπρου, Τουρκίας είναι η εξουσία και ότι κάνουν το κάνουν για την εξουσία. Και ο κόσμος δεν τους νοιάζει αν πεινά, αν καίγεται ή υποφέρει. Χθές όταν έβλεπα τον τηλεμαραθώνιο των ελλαδικών καναλιών συγκλονίστηκα όταν οι σεισμόπληκτοι που ακόμα μένουν σε λυόμενα (σσ. ο σεισμός έγινε Σεπτέμβρη 99 πέρασαν 8 χρόνια και οι άνθρωποι είναι στα λυόμενα!!! ) έδιναν εισφορές για τους πυρόπληκτους. Ο Καραμανλής τα έβλεπε αυτά η ασχολείτο με το playstation του;; Η ζωή δεν είναι playstation.Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με την διακυβέρνηση μιας χώρας. Μέσα απο συνομιλίες,πυρκαγιές, μαραθωνίους συνεχίζουμε την πορεία μας. Και οι αναλύσεις με αριθμούς και οι ερμηνείες στα γεγονότα συνεχίζονται.

3 σχόλια:

Rakuneta είπε...

είμαι πολύ περιεργή να δω τι θα σήμαινε ο αναγραμματισμός του ονόματός μου! όποιος έχει καμιά φαεινή ιδέα με ενημερώνει! χιχιχιιχ

Unknown είπε...

Εσένα μάνα μου θα ισούται Ευφροσύνη=ΑΕΛ......Η έστω Ευφροσύνη=διανοούμενη, σκεπτόμενη,έξυπνη κλπ. Πάντως θα είναι ενδιαφέρον να μας πει και με ποιά ονόματα ισούται το όνομα μας. Δηλαδή Μαίρη =Αλέξης ή Κυριάκος, ή Γιώργος(μην ρωτάς λεπτομέρειες). Η ξέρω εγώ Αντρέας=Γρουσούζης, Γιάννος=μπάλα ή playstation2 ή FIFAκλπ. Άτε έθαψα αρκετούς φτάνει για σήμερα.

Rakuneta είπε...

eyfrosini= i malakia pou me dernei! anisoropi xameni iparksiaki anaisthti pseytofeministria nomizw! kalitera kolla!
min sou pw kolla panta k pantou san to galazio tou ouranou!