Moon

Moon

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Εμπνευσμένοι στίχοι

"Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα", "Κρίση με πιάνει κρίση","Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάκγης", "Θα σε κάνω μις Ελλάς μη γελάς", "Εκεί που καίγομαι πολύ θέλω να νιώσω το φιλί", "Καίγομαι, καίγομαι,καίγομαι", "Μωρό μου καλησπέρα σε σκεφτόμουν όλη μέρα", "Ματώνω, ματώνω εσένα θέλω μόνο", "Σ' έχω επιθυμήσει η απουσία σου με έχει αρρωστήσει", "Μετά απο σένα το χάος", "Πίπα της ειρήνης", "Μου κάνει πλάκα ο Θεός", "Όλα καλά", "Είπα σου κτενίστου λλίον", "Χέρια ψηλά", "Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, μου το κλείσες το σπίτι μου", "Πάμε για τρέλες στις Σευχέλλες", "Ράδιο, ράδιο , ράδιο αγάπη μου", "Αχ! Ευλαμπία", "Που να βρω ένα φιλαράκι να μου πει πως μ' αγαπάει στ' αλήθεια", "Σωκράτη εσύ σούπερ σταρ", "Μάθημα σολφέζ", "Μοναξιά μου όλα", "Έπαψες αγάπη να θυμίζεις", "Ρίτα Ριτάκι", "Διδυμότειχο μπλουζ", "Αγάπη που 'γίνες δίκοπο μαχαίρι", "Στου γιαλού τα βοτσαλάκια κάθονται δυό καβουράκια", "Κατάλληλες προϋποθέσεις", "Γενέθλια θανάτου", "Ο αετός πεθαίνει στον αέρα", "Ο τέλειος άντρας, ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος, ο έξυπνος, ο γοητευτικός" "Θές να κάνουμε σχέση", "Τελιώνω, τελιώνω, εσένα θέλω μόνο", "Θέλω να καλέσω την αστυνομία", "Θα τον μεθύσουμε τον ήλιο", "Ο δρόμος είχε την δική του ιστορία", "Πάνω στην τρέλα μου, πάνω στην αλητεία μου ήλθε το γράμμα για να κάνω την θητεία μου", "Τρελαίνομαι που σκέφτομαι πώς απ' τη ζωή μου έχεις φύγει", "Αγάπη που 'γίνες δίκοπο μαχαίρι", "Θα πίνω, θα βγαίνω, ζαμανφού", "Αυτός ο Τούρκος, Τούρκο θα με κάνει", "Υπάρχει λόγος" και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι αλλά θα τα θυμηθώ σιγά σιγά....

5 σχόλια:

Rakuneta είπε...

heheheh

filenas mipws na ginis dj?

polla apo ayta den ta xerw alla igeia! hihhihihi

Unknown είπε...

Υπάρχουν και άλλα όμως δεν μπορούσα να τα θυμηθώ. Επιφυλάσσομαι και για αγγλικούς στίχους σύντομα...Πεινάω και βαριέμαι....

DARK_ERA είπε...

Endiaferon to blog soy!!! Oi foto apo toypai

DARK_ERA είπε...

O pio empnevsmenos stixos einai afto poy leei
H lismonia einai h monh signomh kai h monh ekdikish h lismonia
ton 3eris

Unknown είπε...

Αγαπητέ dark_era και εσένα το μπλοκ σου είναι αρκετά ενδιαφέρον οπόταν θα το βάλω στα favorites μου. Αυτό τον στίχο που λες ομολογουμένως δεν τον ξέρω.Αν μπορείς να μου πεις αναλυτικότερα για αυτόν απο πιο τραγούδι είναι κλπ θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.