Moon

Moon

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

Δίκτυο Αμαράλ σας αποσυνδέει απο την τεχνολογία, η ιστορία του χαλασμένου υπολογιστή και του αργού δικτύου

"Διαταράσσεις την ομαλή λειτουργία του δικτύου".......Αυτό μου είπε τις προάλλες ο τεχνικός και απόμεινα να τον κοιτάζω με απορία. "Εγώ;"Ναι μου απάντησε και μου έκανε ολόκληρη διάλεξη για το τι μπορεί να συμβαίνει που το σύστημα δεν δουλεύει. Και ότι μάλλον φταίει η κάρτα του δικτύου του υπολογιστή μου.Ουάου. Απο τότε που ήλθα στην Τουρκολογική αυτό γίνεται. Μονίμως το δίκτυο έχει πρόβλημα. Και μονίμως φταίει ο καταραμένος ο υπολογιστής μου. Και πάντα γίνεται χαμός για να αλλάξει κάτι. Παλιά δεν μπορούσα να ανάψω ραδιόφωνο μέσω του υπολογιστή γιατί κολλούσε το σύστημα. Κάθισε η ΥΠΣ να παρακολουθεί το δίκτυο για να καταλήξει ότι δεν φταίει η γραμμή, δεν φταίει το δίκτυο αλλά ο ταραμένος υπολογιστής μου. Σήμερα που λέτε ήλθε η κοπέλα να αλλάξει την κάρτα του υπολογιστή. Έβγαλε τις βίδες αλλά δεν μπόρεσε να τον ανοίξει. Δύο ώρες αγωνιζόταν.Τελικά έφυγε με την υπόσχεση να έλθει αργότερα. Και προσωπικά δεν με νοιάζει και τόσο αλλά το σύστημα δεν κινείται, ούτε εγώ ούτε η Φρόσω δουλεύουμε απλά παίζουμε για να περάσει η ώρα. Το αστείο είναι ότι σήμερα είναι το πρώτο μου απόγευμα και ότι αν δεν έχω σύστημα ως τις 6 υπάρχει περίπτωση να αυτοκτονήσω χωρίς να κάνω τίποτα. Επίσης αν έλθει χρήστης θα γίνουμε ρεζίλι γιατί μέχρι να φθάσω στον δανεισμό θα θέλω κανένα 10λεπτο. Μου αρέσει πάρα πολύ η τεχνολογία όμως με εκνευρίζουν τέτοιες καταστάσεις(laptop, ipod, ADSL512,wireless labtop o brother κλπ). Και βασικά όταν δεν μπορώ να δουλέψω επειδή είμαι πολύ ενεργητικό άτομο τρελαίνομαι. Τώρα σκέφτηκα δεν γράφω τίποτα στο μπλοκ να περάσει και η ώρα. Υπολογιστής, δίκτυο, σέρβερ ΥΠΣ, Γραφείο Υποστήριξης Πληροφορικών Συστημάτων Βιβλιοθήκης. Ειδικά με τους δεύτερους είμαστε σε καθημερινή επικοινωνία. Μόλις βλέπουν τον αριθμό μου είμαι σίγουρη ότι καταριούνται την ώρα και την στιγμή που με γνώρισαν και που έμπλεξαν μαζί μου. Δεν φταίω όμως το ορκίζομαι. Με έστειλαν στην εξορία και ότι γίνει πρέπει να το αντιμετωπίζω μόνη μου. Δεν έχω γνώσεις επιδιόρθωσης Η/Υ. Τι να τους πω και εγώ η καημένη; Αφού είναι η δουλειά τους. Και εξάλλου τι φταίω εγώ που όλα εδώ μέσα είναι παλιά; Δεν τους κατηγορώ απλά το Αμαράλ δεν είναι και το κέντρο τεχνολογίας. Μάλλον μας αποσυνδέει απο την τεχνολογία. Το μόνο που μπορώ να πω είναι Αντώνη, Μιχάλη, Γιάννα,συγγνώμη αλλά είναι υπεράνω των δυνάμεων μου. Δεν φταίω που όλα χαλούν μαζικά. Στο κάτω κάτω εγώ προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου και εσείς την δική σας. Μην με ξεχάσετε όμως σήμερα γιατί ήδη είμαι σε κατάσταση πανικού. Και γιατί είναι και το πρώτο μου απόγευμα...Hasta la vista και ΑΕΛ για πάντα.(άσχετο όμως είναι για την Φρόσω)...

2 σχόλια:

Rakuneta είπε...

ermm kori koroyda hahah! tha arxisoun na me douleuoun me tin ael!

apo pou k ws pou mia leukwsiatisa na ine aelistria??? ermm edw i epistimi sikwnei ta xeria psila! loipon meta pou meletisa olo to athlitiko sistima siniditopoiisa pws i ael exei tous pio thermoys opadous kai epipleon pisw apo tin omada krivete mia olokliri filosofia! i ael den ine omada ine idea! k egw goustarw tin idea ayti! toso aplo!

oson afora tin peripeteia me tous ilektronikous ipologistes apla na pw pws ksevidwsa k egw mia-dio vides! gia na mathw ti douleia k na tin klepsw apo tous texnikous! ayti itan i dikaiologia mou! k epidi tou pellou lalis tou panta nai, me afisan san to xazoxaroumeno paidi pou thelei na svisi tin tourta se ksena genethlia na vidwsw k na ksedidwsw kamia vida mpas k skasw epitelous!

mouahahahahah
oloi oi geitones sta spitia tous me prodiagrafes gamise ta!

Unknown είπε...

Vasika kala krasia. TO AEL esi ftaieis esi me kollises...As elthoun oi texnikoi (o Theos na tous kamei). Mono min mou kouvalisoun tin psonara pou nomizei oti einai o Theogomenos kai prepei na pisteuei oti exei kai ikanotites IT......Min xeso...Ate na min ta paro....