Moon

Moon

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Σε θυμάμαι Γιάννης Κότσιρας

Σε θυμάμαι
Καλλιτέχνης: Γιάννης Κότσιρας
Συνθέτης: Χρήστος Δάντης
Στιχουργός: Βασίλης Γιαννόπουλος
Στίχοι:


Απόψε βγήκε η σελήνη
στους δρόμους σαν τρελή κι εκείνη
και με δυο μάτια δακρυσμένα
μου είπε πως δεν τη ρωτάς ποτέ για μένα
Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Δε λέει η νύχτα να χαράξει
μα η καρδιά μου θα σε ψάξει
μεσ΄του μυαλού μου τις κρυψώνες
εκεί που ζούνε οι αγάπες στους αιώνες

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο


Για όσους θυμούνται και δεν ξεχνάνε τα παλιά. Αφιερωμένο εξαιρετικά. Φρόσω νομίζω βρήκα το τραγούδι του Τεό......

4 σχόλια:

Rakuneta είπε...

ate theo! sou vrikame k tragoudi!

kalo to paratsoukli tou? e?

k vasanizis to mairaki mas! ftou sou paliopedo!

Unknown είπε...

Ναι ρε γαμώτο. Έλεος. Τόσο καλό μπλόκ και να μην το δει. Ούτε αφιερωμένο να ήταν για χάρη του. Καλά τόσο απαίσιο ήταν που δεν επιδέχεται καμιάς απάντησης;;;Αυτοί οι άντρες μάνα μου ποτέ δεν θα τους καταλάβω. Στην πυρά όλοι τους άχρηστοι. Άτε μην αρχίσω τα φεμινιστικά μου και είναι πρωί ακόμα. Τεο κανόνισε γιατί θα σχίσω όλες τις φωτό. Και μετά θα μου αρέσει ο κολλητός σου (γιαξ!!!) ή ο Λαζό και θα ψάχνεσαι...Αλήθεια να ψάξω το μπλόκ του. Ίσως σταθώ πιο τυχερή παρά μαζί σου. Φτού σου....

Rakuneta είπε...

filenas ta feministika diakirigmata ine tis eidikotitas moy!

mporw na milw gia meres gia to pws oi antres katastrefoun tin psixiki isorropia mias ginekas!

to vradi omws otan ksaplwnw, kata vathos gnwrizw pws oi ginekes ine to idio min sou pw k xeirotero!

plus ti pio gliko na ksipnas to prwi, na koitas dipla sou k na vlepis to mwro sou na roxalizi san aggeloudi! hihihihi goustarw fasi!

Unknown είπε...

Έχεις δίκαιο. Μακάρι να βρεθεί κάτι γήινο. Δεν έχω απαίτηση να βρεθεί κάποιος μπασκετπολίστας....Ας είναι και πιο κοντός δεν με νοιάζει. Καλό παιδί να είναι. Το θέμα είναι που να βρεθεί. Όσο για το ότι διαταράσσουν την ψυχική ισορροπία και υγεία είναι γεγονός...