Moon

Moon

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

Trash tv in Cyprus

Σάββατο χθές και είπα να ξυπνήσω πιο αργά. Τα Σάββατα μου αρέσει να κάνω τον καφέ μου και να κάθομαι στην τηλεόραση...Είναι κάτι που με ηρεμεί αφάνταστα...Παίρνω τον καφέ μου ανάβω την τηλεόραση και βρίσκομαι μπροστά σε ένα απαίσιο θέαμα. Στην εκπομπή του Μικρούτσικου και της γυναίκας του ¨Άυτός μας έλειπε¨ βλέπω αυτή την τύπισσα την Ρούλα Βροχοπούλου να κλαίει και να οδύρεται γιατί την άφησε ο Αλβανός μικρότερος σε ηλικία σύζυγος...Ο Μικρούτσικος γνωστός απο την θητεία του σε Fame story, Dream show, Big Brother, Επιτέλους μαζί κλπ έφερε την Ρούλα που πήρε σβάρνα τα κανάλια να κλαίει τον Αλβανό...Τώρα διερωτώμαι πραγματικά. Πόση ξεφτίλα πια;;; Και επιτέλους αυτή δεν βαρέθηκε να κλαίει τον σύζυγο;; Και το ΡΙΚ πληρώνει τόσα λεφτά για να ξυπνάμε απο το χάραμα με την φωνάρα της να κλαίει;;;
Εν πάσει περιπτώση έχω να πω ότι υπάρχουν πολύ καλά προγράμματα φέτος που μου άρεσαν. Ο Γιούγκερμαν του Καραγάτση με τον εξαιρετικό Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, το Δεληγιάννειο του Ρώμα, το Λατρεμένοι μου γείτονες, το Big Bang κλπ...Το πολυδιαφημισμένο στους 31 Δρόμους μου άρεσε σαν ιστορία με ξενέρωσαν οι ερμηνείες όμως.....Η ουσία είναι ότι υπάρχουν καλές παραγωγές... Όμως η ανεκδιήγητη γκαρίδα της Ρούλας απο το πρωϊ με ενοχλεί πάρα πολύ. Ελπίζω να μαζευτεί.
Επί τη ευκαιρία trash είναι και οι ειδήσεις με τις φωνές του Αναστασιάδη για κουμπάρους, βαφτιστικούς, συζύγους αδελφότεκνης κλπ... Ηρεμήστε λίγο που είναι το επίπεδο της προεκλογικής εκστρατείας;;; Άτε καλή Κυριακή και καλή ξεκούραση....

1 σχόλιο:

Rakuneta είπε...

proswpika den vlepw elinikes seires! twra pou to skeftomai oute ksenes!

ta wraria anapausis mou poikiloun epomenws protimw na periorizomai se tainies, wste na exw mia pio oloklirwmeni apopsi, para na vlepw ena epeisodio simera k ena episodio meta apo 2 vdomades!

apo tin alli vevaia, twra pou to kseftomai k spiti na imoun pali den tha evlepa seires dioti poli apla me ksenerwni oli ayti i fasi! koinotipes ipothesis, stereotipa k malakies sto tetragwno! den lew, den mporei, olo k kapoia seira tha ksexwrisi, mono pou egw den tin anakalipsa akomi!

p.s. kalimeroudia!