Moon

Moon

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

Καλά κρασιά στο σύστημα....

Πάνε δύο μέρες που στη δουλειά το σύστημα μας τα έχει παίξει. Θέλει αλλαγή ο σκληρός δίσκος. Δεν δουλεύει τίποτα. Και την ώρα που πάει να δουλέψει κολλά και σταματάμε για να βγούμε έξω. Έμειναν όλες οι δουλειές πίσω. Και απο ότι μας είπαν και Δευτέρα θα έχουμε τα ίδια ώσπου να μας βάλουν καινουργιο δίσκο..Βασικά για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι χωρίς σέρβερ και υπολογιστή είμαστε ένα τίποτα. Το 2002 όταν για μια ακόμα φορά το σύστημα μας τα έπαιξε εντελώς χάσαμε τα πάντα. Εγγραφές, χρήστες , στοιχεία στατιστικά τα πάντα. Εδώ και δύο μέρες έχουμε το ίδιο φαινόμενο κατάρρευσης ευτυχώς χωρίς να χάσουμε καθόλου δεδομένα.Αν τα χάναμε προσωπικά θα έκανα χαρακίρι γιατί έχω κάνει πολλά τους τελευταίους μήνες ειδικά κάτι οθωμανικά και ρώσσικα που έφαγα τα νιάτα μου να τα ψάχνω σε άλλες βιβλιοθήκες....Απλά κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτομαι την εξάρτηση του ανθρώπου απο τις νεες τεχνολογίες. Και πως κάποιες φορές δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα χωρίς την τεχνολογία. Όταν δεν έχω ιντερνετ νομίζω ότι χάνω τα νερά μου. Επειδή η δουλειά μας απαιτεί την χρήση του ιντερνετ υπάρχουν φορές που δεν μπορώ να δουλέψω όταν δεν έχω....Είμαι εξαρτημένη και δεν το κατάλαβα.... Η δουλειά μου είναι άσχετη με το αντικείμενο μου εντελώς. Όταν όμως έλθει η ώρα να μην δουλέψω γιατί σέρβερ ή το ιντερνετ έπεσε νιώθω ένα σφίξιμο. Είμαι ψυχοπαθής τι να κάνουμε. Έτσι και σήμερα. Ευτυχώς ετοίμαζα την παρουσίαση του διδακτορικού και είχα κάτι να ασχοληθώ.. Ελπίζω απο την Τρίτη να μπορούμε να δουλεύουμε κανονικά. Καλή η λούφα όμως και λίγη δουλειά δεν φτάνει. Α και ελπίζω οι τεχνικοί μας και οι 2 δικοί μας και αυτοί της ΥΠΣ να το φτιάξουν. Για να μην βγάζει αυτά τα περίεργα και να μας σαντανώνει....
Υπομονή και καλά κρασιά στο σύστημα. Μην πάει ο νους σας στο πολιτικό. Το advance εννοώ!!!!

1 σχόλιο:

Rakuneta είπε...

sigxaritira neari gia to didaktoriko! eyge paidi mou, euge! k eis anwtera! alithia iparxei anwtero? ermm... nai kati mou eleges nomizw!

oson afora to advance nomizw egw ime i pio atixi dioti mporw na douleuw k xwris advance ftanei na iparxei internet! k ayto to rimadi den leei na pesi! vevaia an epefte i varemara tha xtipouse kokkino k den exw mazi mou k ta sudoku mou! oxi tpt allo!