Moon

Moon

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Ασύμμετρες κυβερνητικές βλακείες.....

Λοιπόν σήμερα για ακόμα μια φορά είχα την ευκαιρία να ζήσω ξανά τις κυβερνητικές εξετάσεις...Ήταν μια φοβερή εμπειρία. Καταρχήν τις θεωρώ τις πιο ηλίθιες εξετάσεις μετά απο τις προεισαγωγικές. Ελληνικά, Αγγλικά, ασκήσεις για την δημόσια υπηρεσία και απο φέτος και ασκήσεις αριθμητικού λογισμού.. σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Στο τελευταίο μέρος όπου ήταν οι ερωτήσεις για την δημόσια υπηρεσία και του αριθμητικού συλλογισμού έπρεπε να ζωγραφίζουμε τις απαντήσεις απο τις πέντε επιλογές γιατί θα περνούσαν απο σαρωτή....Συγγνώμη που έδωσα 30 λίρες και εγώ και υπόλοιποι 4 χιλιάδες υποψήφιοι για να διορθωθούν... Δεν περίμενα να φανεί δύναμη μου απο αυτές τις εξετάσεις. Έχω τελιώσει το σχολείο και το ΠΚ με άριστα. Είμαι η πρώτη απόφοιτος με ειδίκευση γλώσσα και λογοτεχνία απο το Τμήμα Τουρκικών Σπουδών του ΠΚ με ειδικότητα την Τουρκοκυπριακή λογοτεχνία. Σε λίγο καιρό τελιώνω με τη βοήθεια του Θεού το διδακτορικό μου με ειδίκευση και πάλι στην Τουρκοκυπριακή λογοτεχνία. Μιλάω, γράφω, διαβάζω και μεταφράζω ελληνικά, αγγλικά και τουρκικά...Εδώ και 7 χρόνια εργάζομαι στην ΒΠΚ χωρίς να είμαι βιβλιοθηκονόμος και υπεύθυνη της Τουρκολογικής συλλογής. Δεν τα λέω για να περιαυτολογήσω αλλά δεν περιμένω να δω αν είμαι καλή απο τις εξετάσεις. Καταρχήν πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης. Κάποιος για διάφορους λόγους μπορεί να βρεθεί στην μέρα του και άλλος όχι. Το ότι πέρασα πρώτη τις εξετάσεις για την σύμβαση, και δεύτερη σε μόνιμη θέση βοηθού βιβλιοθήκης το θεωρώ καθαρή τύχη. Τι θέλω να πω. Ότι δεν πιστεύω ότι με αυτό το σύστημα αξιολόγησης κρινόαστε για το αν είμαστε καλοί και αξίζουμε να γίνουμε δημόσιοι λειτουργοί. Καμιά σχέση. Χθές είχα ακόμα μια εμπειρία που μου επιβεβαίωσε ότι πολλοί άσχετοι πιστευούν ότι παίρνοντας μια θέση έχουν δικαίωμα να κρίνουν τους άλλους. Σαν μέρος της νέας μου δουλειάς για τις δωρεές είναι να αποστέλνω ευχαριστήριες επιστολές σε όσους δωρίζουν βιβλία στην βιβλιοθήκη. Η προκάτοχος και κολλητή μου Φρύνη μου είπε για 1-2 βιβλία να μην στέλνω. Εγώ όμως είπα να στείλω. Έγραψα που λέτε σε μια καθηγήτρια μια τυπική επιστολή ευχαριστώντας την για τα 2 βιβλία που μας έστειλε. Το αποτέλεσμα ήταν να με πάρει η γραμματέας του συγκεκριμένου τμήματος για να κάνει παρατήρηση επειδή έγραψα αγαπητή κυρία και όχι το όνομα της καθηγήτριας και δεν την υπέγραψα.... Και θα μου την στείλει πίσω να την γράψω ξανά. Σαν παιδί που μαθαίνει την ορθογραφία του και πρέπει να την γράψει 10 φορές.Άκουσον άκουσον. Η συγκεκριμένη γραμματέας με την καθηγήτρια αρέσκονται στο να βλέπουν τυπωμένα τα ονόματα τους και να κρίνουν τις υπογραφές των άλλων. Μετά απο αυτό ορκίστηκα ότι για 1-2 βιβλία δεν θα στείλω οποιαδήποτε επιστολή... Φυσικά η δεύτερη επιστολή θα πάει μετά απο καιρό έτσι για να μάθουν ορισμένοι για την μαλακία που τους διακρίνει.Απλά επιβεβαιώθηκα ότι εκεί έξω πολλοί άσχετοι βρίσκονται σε διάφορες θέσεις και πιστεύουν ότι είναι Θεοί.......Ο λόγος που έδωσα αυτές τις ρημάδες τις κυβερνητικές είναι μπας και μπω σε καμιά θέση οκτάρα... στην κυβέρνηση. Τι ειρωνεία. Υποψήφια διδάκτωρ και παρακαλώ για μια θέση στην κυβέρνηση για να ξεφύγω απο την μιζέρια....Έλεος.Η άλλη επιλογή που έχω είναι απλώς να φύγω απο την Κύπρο....και να πάω σε άλλη χώρα. Κάτι που δεν θέλω...Αλλά μάλλον θα αναγκαστώ να το κάνω. Αγαπώ τον τόπο μου. Αλλά η γραφειοκρατία και η βλακεία ορισμένων καταστάσεων μου την δίνει. Για αυτό είναι ασύμμετρη ανοησία να περιμένω να κριθώ απο τέτοιες βλακώδεις εξετάσεις. Και έχω και άλλες το άλλο Σάββατο. Θεέ μου βοήθησε με. Αν και την άλλη βδομάδα θέλω να περάσω.. Οψώμεθα....

2 σχόλια:

Δημήτρης Γουλής είπε...

Καλημέρα από Θεσσαλονίκη!Αν και αγουροξυπνημένος, γούρλωσα τα μάτια μόλις είδα το βιογραφικό. υποψήφια διδάκτωρ με ειδίκευση στην τουρκοκυπριακη λογοτεχνία! Μάλλον έψαχνα καιρό κάποιον να βοηθήσει . Επειδή τυχαίνει να χω κι εγω αυτή την ιδιότητα (τρομάρα μου) και καθώς ψάχνω εδώ και καιρό για τουρκοκυπριακή λογοτεχνία - δουλεύω ένα θέμα στην κυπριακή παιδική λογοτεχνία)υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
δημήτρης

Unknown είπε...

Γειά σου Δημήτρη απο Θεσσαλονίκη. Λοιπόν καταρχή στο διδακτορικό δεν ασχολήθηκα με αυτό το είδος. Αλλά αν θες να μιλήσουμε να σου πω κάποια πράγματα μπορείς να επικοινωνήσεις στο manolim26@hotmail.com,
marymanoli@yahoo.gr