Moon

Moon

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2007

Τι ζητάω στην ουσία....μια πλήρη αμνησία



Σοφοί οι στίχοι του Τσαλίκη....Που λέτε σήμερα είχα την ευκαιρία να ξαναζήσω την εμπειρία των εξετάσεων για ένα οργανισμό....Λοιπόν αυτό που μου τη δίνει στις περισσότερες εξετάσεις είναι η σιγουριά κάποιων που απο την μια είναι άσχετοι εντελώς απο την άλλη έχουν τις πλάτες και το μέσο και πάνε με ένα τουπέ ότι θα πάρουν στα σίγουρα την δουλειά άσχετο αν περάσουν ή όχι τις εξετάσεις....Σήμερα για άλλη μια φορά φρίκαρα με αυτά που άκουσα για άλλες εξετάσεις το πόσο σικέ είναι τα πράγματα....Και ας μιλάνε για αξιοκρατία. Έχω φάει 11 χρόνια σπουδών...Είπα ότι αν δεν περάσω και αυτή την φορά θα τα μαζέψω. Δεν ξέρω για που αλλά τόσο γράψιμο και να βλέπω τον κάθε άσχετο σε πόστο μεγάλο δεν το αντέχω. Έχω μπουκτίσει απο τα θα. Ορισμένες φορές σκέφτομαι είμαι μ.....ς που ασχολούμαι αφού το βλέπω δεν βγάζει πουθενά. Ότι έγραψα έγραψα. Το ξέρω. Τώρα αν τα αποτελέσματα βγάλουν κάτι άλλο τι να πω. Τι στο καλό σπούδασα με διδακτορικό τόσο άσχετη είμαι;;;Βλέπετε εμένα οι γονείς μου είναι ο Γιώργος και η Σωτηρούλα δύο πολύ αξιοπρεπείς άνθρωποι που πάλεψαν για ότι έχουν στη ζωή τους σήμερα μόνοι για να έχουμε εμείς μα άνετη ζωή....Βλέπετε εμένα με βάφτισε ο Κοκής με την Φιγενού... Δεν έχω θείο, τατά συγγενή που να ειναι μέσα στα πράγματα. Έχω περάσει τα καλύτερα μου χρόνια πάνω σε μια καρέκλα διαβάζοντας. Δεν αξίζω και εγώ μια καλή θέση άσχετο αν δεν έχω το μέσο;;;;;Όπως λέει και ο Τσαλίκης τι ζητάω στην ουσία μια αμνησία για να ξεχάσω....Θέλω να τα διαγράψω όλα. Εδώ και 2 εβδομάδες βασανίζομαι στις εξετάσεις για μια θέση που στο κάτω κάτω δούλεψα σκληρά και την αξίζω......Έχω αρρωστήσει, έχω μέρες να κοιμηθώ, έχω άγχος και γενικά είμαι σαν ζόμπι....Θέλω μια αμνησία, θέλω να τα πιω, να την χωθώ σε κάποιο μπαρ μπας και συνέλθω........Εις υγεία και ας με λυπηθεί επιτέλους ο Θεός.......

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Σαν θεωρία και σαν ιδέα είναι λύση για το οικονομικό. Όμως απο το οικονομικό δεν είναι μόνο. Είναι και η ηθική ικανοποίηση ότι κάνεις κάτι και θα ανταμειφθείς τουλάχιστον ηθικά...Ότι διάβασες, σπούδασες και θέλεις να αποκατσταθείς επαγγελματικά. Όχι να βλέπεις τον κάθε άσχετο να μπαίνει γιατί έχει το μέσον.....Αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αξιοκρατική Κύπρος του 2007. Νοοτροπίες του 19ου αιώνα....