Moon

Moon

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Μια στιγμή εσύ κι εγώ-Τάμτα

Μια στιγμή εσύ κι εγώ

Μια στιγμή να σ'αντικρίσω,
τίποτα δε θα ζητήσω,
μια στιγμή ένας αιώνας,καλοκαίρι και χειμώνας.
Μια στιγμή μέσα στο χρόνο,τίποτα δε μετανιώνω.
Μια στιγμή,δε θέλω άλληκι ύστερα ας φύγεις πάλι

Refrain:Μια στιγμή εσύ κι εγώ,
ένα χάδι στο λαιμό,
μια στιγμή εσύ κι εγώ,
ένα βλέμμα σ'αγαπώ...
Τόσο γλυκιά σχέση νέα και παλιά,
εμείς μαζί μια ολόκληρη ζωή,μια ολόκληρη ζωή....

Μια στιγμή να σ'αντικρίσω,
τίποτα δε θα ζητήσω,
μια στιγμή ένας αιώνας,
καλοκαίρι και χειμώνας.
Μια στιγμή μία λέξη,ένα δάκρυ που θα πέσει.
Μια στιγμή να με πεθαίνει
και με σένα να με δένει.

Μια στιγμή εσύ κι εγώ,
ένα χάδι στο λαιμό,
μια στιγμή εσύ κι εγώ,ένα βλέμμα σ'αγαπώ...
Τόσο γλυκιά σχέση νέα και παλιά,
εμείς μαζί μια ολόκληρη ζωή,μια ολόκληρη ζωή....

Ακόμα ένα τραγούδι της Τάμτα. Θα διερωτάστε μα τι έπαθες με αυτή την τραγουδίστρια;Καταρχήν την θαυμάζω γιατί πάλεψε για να πετύχει. Όμως τι είναι η ζωή μας αν το καλοσκεφτούμε. Είναι οι στιγμές. Καλές και κακές που μας κάνουν πιο δυνατούς....Αύριο μια στιγμή ίσως μου αλλάξει την ζωή. Θέλω να ελπίζω δηλαδή. Ίσως πάλι και όχι. Σημασία είναι πως ότι και να γίνει θα είναι για μια στιγμή. Ελπίζω να μην απογοητευθώ....Απο το άγχος μου ίσως να μην ησυχάσω. Θα δω μπάσκετ να ηρεμήσω. Παίζει Φενερμπαχτσέ-ΠΑΟ και Ταουγκρές- ΤΣΣΚΑ....Και κατά το αγαπημένο μου απόφθευγμα αυτός ο κόσμος μοιάζει με ένα απέραντο φρενοκομείο και ο κόσμος μέσα σε αυτό με τρελό.......Χαμογελάτε γιατί χανόμαστε και φυσικά κάνει τους άλλους να ανησυχούν...........

1 σχόλιο:

Rakuneta είπε...

egw pali aytes tis meres exw pathei kollima me to mpar to nayagio tis arlettas k to pame xavai me tin alkisti!