Moon

Moon

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Ο γητευτής Μιχάλης Χατζηγιάννης

Ο γητευτής

Και αν τα βουνά τα χωρίζουν
δες στέκουν μόνα
και ελπίζουν αντικριστά μια ζωή

Πριν προδωθούν ήταν φίλοι
μέσα τους κρύβονταν ήλιοι
κι εγώ με εσένα μαζί


Κράτα με και μη σε νοιάζει
τίποτα μη σε τρομάζει
όποιος τολμά να αγαπάει αληθινά
θα ' ναι ήρωας πάντα βαθιά

Τη δύναμη μου θα κλείσω
τα μάγια όλα θα λύσω
θα είμαι εγώ γητευτής

Κράτα με και μη σε νοιάζει
τίποτα μη σε τρομάζει
όποιος τολμά να αγαπάει αληθινά
θα' ναι ήρωας πάντα βαθιά

Ο γητευτής της ομώνυμης σειράς του Χατζηγιάννη. Ο στίχος που ξεχωρίζω τη δύναμη μου θα κλείσω τα μάγια όλα θα λύσω...Με την ευχή να πάνε όλα καλά.... και τα μάγια να λυθούν και όλα να γίνουν καλά.....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικός ο Μιχάλης, συνέχισε έτσι, Μιχάλη!!

Συνέχισε να μας χαρίζεις όμορφα τραγούδια!!