Moon

Moon

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

Θέλω και εγω να παίξω (αν με αφήσετε)


Μου έχει κολλήσει τελευταία αυτή η φράση δανεική απο μια διαφήμιση. Θέλω και εγω να παίξω αν με αφήσετε βέβαια. Γιατί σε αυτό τον τόπο παίζουν όπως θέλουν και κάνουν ότι θέλουν.

Το πρώτο παιχνίδι εξελίσσεται στο μέτωπο του αφθώδους πυρετού. Και τι δεν έχουμε ακούσει. Μέχρι ότι έρχεται φορτίο με μολυσμένα ζώα. Οι άνθρωποι χάνουν περιουσίες και βασικά χτενίζονται.

Το δεύτερο παιχνίδι ακούει στο όνομα φυσικό αέριο. Θα ιδρυθεί λέει εταιρεία που θα έχει μονοπώλιο. Τέλεια πάμε καλά.

Τρίτο παιχνίδι....προεδρικές. Τώρα άρχισαν τα εγκαίνια, τα αποκαλυπτήρια, οι γάμοι, βαφτίσεις, κηδείες κλπ.

Τέταρτο παιχνίδι. Βία στα γήπεδα εκτός γηπέδων. Έδειραν λέει οπαδοί του ΑΠΟΕΛ 50 συγκεκριμένα, 1 ομονοιάτη.

Πέμπτο παιχνίδι η ανεργία φτάνει στο 10% και αφορά τους πτυχιούχους.

Έκτο παιχνίδι το ταμείο κοινωνικών ασφαλίσεων νοσεί και οι συνταξιούχοι ζουν κάτω απο το όριο της φτώχειας.

Και πάμε στα δικά μου. Πώς θέλω να παίξω εγώ μπάλα στο δικό μου γήπεδο.

Καταρχήν θέλω να δώσω εξετάσεις που να είναι αδιάβλητες. Να μην έρχονται τα κομματόσκυλα και να ξέρω εκ των προτέρων ότι θα δοθούν οι θέσεις σε συγκεκριμένα άτομα. Γιατί έφαγα τα χρόνια μου σπουδάζοντας και δεν αντέχω άλλο την μαλακία του καθενός που νομίζει ότι επειδή ανήκει σε ένα κόμμα έχει δικαίωμα να σου τρώει την θέση.

Θέλω να κινούμαι ελεύθερα χωρίς διατυπώσεις στα οδοφράγματα, με ασφάλεια όταν βγαίνω έξω τη νύκτα χωρίς να φοβάμαι δράκους, βιαστές κλπ...

Θέλω να αναπνέω καθαρό αέρα, να τρώω αγνά προϊόντα και όχι μεταλλαγμένα...Θέλω καλές συγκοινωνίες για να μην βρίζω Θεούς και δαίμονες κάθε πρωι στην απέλπιδα προσπάθεια μου να πάω δουλειά.

Θέλω να ζω χωρίς ανασφάλειες και χωρίς την έγνοια του τι θα γίνει αύριο αν θα τελειώσουν τα λεφτά του ταμείου κοινωνικών ασφαλίσεων και αν θα έχω σύνταξη στα γεράματα.

Αλήθεια θα με αφήσετε να παίξω το παιχνίδι μου ;;;; Εγω θα το παίξω έτσι γιατί πείσμωσα. Εσείς αν θέλετε ακουλουθήστε.....
ΥΓ Η επιλογή της φωτο του Σπανούλη δεν είναι τυχαία. Ο Σπανούλης όταν παίζει δεν καταλαβαίνει τίποτα. Έτσι θέλω και εγώ να παίξω.....

3 σχόλια:

Rakuneta είπε...

agapito mou koritsi!

ax k vax pleon me tin kipriaki pragmatikotita k ti malakia poy mas diepei!

kapoios (ftou den thimamai poios!) kapote eipe oti oi laoi exoun tous hgetes pou tous axizoun!teinw na pisteuw pws ayto krivei megales alitheies!

katathlipitiko e? mpa!!!!! siniditopoiisa pws gia na epiviwsis prepei na gelas edw pera! na vlepis tin kwmiki katastasi tis olis ipothesis k na proxwras! ksana ole!!!

keinopou me trwei keino pou me swzei ine pou oneireuomai san to karagkiozi! :)

Unknown είπε...

Για αυτό και αν πρόσεξες δεν ασχολούμαι και πολύ και το μπλοκ πάει να καταντήσει μπασκετικό με την ΤΣΣΚΑ, τον ΠΑΟ και την Ευρωλίγκα. Αλλά δεν ξέρω αυτή η φράση μου κόλλησε για τα καλά. Και με εκφράζει όπως την ασύμμετρη απειλή, τις ασύμμετρες βλακείες που μας καίνε τον εγκέφαλο, και γενικά το όλο μπάχαλο που επικρατεί στο νησί μας.....Θα επανέλθω πολιτικά όταν οι "αδερφοί" Τουρκοκύπριοι στήσουν την 50 μέτρα σημαία τους στον σκλαβωμένο Πενταδάκτυλο....

Rakuneta είπε...

ftou tous!