Moon

Moon

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Όνειρα
Παπαλουκάς Θεόδωρος
Μουσική/Στίχοι: Παπαλουκάς Θεόδωρος

Όνειρο είχα δει σαν κοιμόμουνα
είδα μουσική
είδα γραμμένους στοίχους
σε βιβλία και χαρτιά
είδα νότες παύσεις ήταν όλα μαγικά

Κρύο έκανε
μα εγώ συνέχιζα να ονειρεύομαι
Όλα είναι όνειρο σε τούτη τη ζωή
γι αυτό θα ονειρεύομαικάθε μου στιγμή

Μόλις ξύπνησα
αντιλήφθηκα πως όλοι έφυγαν
Και λοιπόν ξανακοιμήθηκα
συνέχιζε το βάσανο
το όνειρο

Όλα είναι όνειρο σε τούτη τη ζωή
γι αυτό θα ονειρεύομαι
κάθε μου στιγμή

Στον πιο πάνω σύνδεσμο το βρήκα αν δεν πιστεύετε κάντε κλικ και μόνοι σας....
Πρώτον το βρήκα τυχαία. Δεύτερον δεν ξέρω αν όντως ο Παπαλουκάς γράφει τραγούδια εκτός απο την κύρια ασχολία του που είναι το μπάσκετ.Τρίτον μου άρεσαν οι στίχοι και είπα να το βάλω στο μπλοκ!!!

1 σχόλιο:

Θεόδωρος Παπαλουκάς είπε...

Παιδιά, δεν είναι ο Θοδωρής Παπαλουκάς ο στιχουργός του τραγουδιού, το είχα γράψει εγώ (ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣαπό Κύπρο) για ένα Παγκύπριο διαγωνισμό που διοργάνωνε το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου για την Junior Eurovision 2007. Πρόκεται περί συνωνυμίας!