Moon

Moon

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Έλα στο ρυθμό μαζί μου-Τάμτα

Έλα στο ρυθμό μαζί μου

Δεν έχω πια υπομονή,
να περιμένω μια ζωή,
αν τ'όνειρο αληθινό θα βγει.
Δεν έχω άλλες αντοχές,
με κούρασε πολύ το χθες,τα στάσιμα νερά του μ'έχουν πνίξει

Refrain:
Έλα στο ρυθμό μαζί μου,
νιώσε λίγη ένταση.
Έλα κι εγώ θα σου μάθω,τι θα πει διασκέδαση.

Πάω με τη λογική,
να βρω την κατάλληλη στιγμή,
να βρω τις πιο κατάλληλες συνθήκες.
Αλλάζω δρόμο ξαφνικά,αλλάζω μέσα μου τροχιά,

δε θα με βρεις ξανά όπως με βρήκες.

Ο στίχος αυτού του τραγουδιού που ξεχωρίζω είναι με κούρασε πολύ το χθες τα στάσιμα νερά του με έχουν πνίξει. Κάπως έτσι αισθάνομαι και εγώ. Είμαι σε συνεχή υπερένταση απο τον Σεπτέμβρη. Σεμινάρια για την ΒΙΒ, εξετάσεις, διδακτορικό, δωρεές, δουλειά, άγχος. Αν ο εγκέφαλος μου ήταν σκληρός δίσκος του υπολογιστή θα είχε γεμίσει και κάνει έκρηξη. Έχει συγκεντρώσει απίστευτα άχρηστες πληροφορίες. Νιώθω ότι κουράστηκα, βαρέθεκα θέλω όπως λέει ο Τσαλίκης μια πλήρη αμνησία και όπως λέει ο Μαρτάκης επειγόντως διακοπές. Νιώθω ότι τρέχω ένα μαραθώνιο χωρίς να προλαβαίνω και τις περισσότερες φορές αν όχι όλες τίποτα δεν αναγνωρίζεται. Η Μαίρη δεν είναι καλά, πνέει τα λοίσθια και δεν ξέρει τι να κάνει.....Ελπίζω αύριο να μην διαψευστώ να νιώσω αυτή την χαρά. Ούτε στις προεισαγωγικές τόσο άγχος. Τότε βέβαια δεν είχα μπλοκ. Άλλη ιστορία αυτή. Κατά τα λοιπά πες πες έχω φάει την μισή Εθνική Ελλάδος στο μπάσκετ. Ο Παπαλουκάς μου με διάστρεμα, ο Διαμαντίδης ίωση, και ο Τσαρτσαρής με αιμάτωμα....Παιδιά δεν φταίω περαστικά σύντομα. Φρόσω αύριο θα σε πελλάνω απολογούμαι προκαταβολικά.. Ευγένιε και εσένα το ίδιο. Καλό ξημέρωμα, καλή επιτυχία μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: