Moon

Moon

Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

Ο καμένος......

Απο χθες ένας φίλος μου είπε αυτή την λέξη. Καμένος...Μου άρεσε πάρα πολύ. Και δεν εννοούσα καμένος με την έννοια του να καίγεσαι απο την φωτιά. Καμένος απο την τρέλα του μυαλού σου. Καμένος απο τις ιδέες που σου επιβάλουν οι άλλοι. Καμένος απο το σύστημα, την κοινωνία. Να είσαι υποχρεωμένος να υπακούεις στις προτάσεις που σου επιβάλλουν οι άλλοι...Να είσαι υποχρεωμένος να κάνεις αυτό που θέλουν οι άλλοι έστω και αν εσύ δεν το θέλεις. Να δουλεύεις σκληρά γιατί πρέπει. Είσαι καμένος απο χέρι.....Καμένος, χαμένος το ίδιο κάνει. Αν μπορούσα να κάνω μια λίστα με καμένους. Χθες ο ίδιος φίλος μου είπε το εξής φοβερό αν εσύ ήσουν καμένη θα ήσουν η Πάρνηθα(ατυχέστατη παρομοίωση αλλά αληθινή)...Εμ τι να κάνω. Καμένα πτυχία, καμένα μυαλά, τρέλα που δεν συμμαζεύεται.....Καμένη, τρελή και αλλοπαρμένη...Μαγεμένη, διψασμένη για ζωή. Κάπως έτσι.Καμένη γιατί άλλα φανταζόμουν και άλλα μου βγήκαν. Όχι δεν λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένη. Αν το έλεγα θα ήμουν αχάριστη.....Απλά κάποτε όταν τα πάρω δεν ελέγχομαι. Σήμερα διάβασα ότι τα δύσκολα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.Σωστό. Υπάρχουν απλώς κακές και καλές μέρες. Η μάλλον οι καμένες μέρες. Που τα κύτταρα σου καίγονται απο τη βλακεία. Γιατί κάποιος στριμμένος σου έκαψε την μέρα........Και υπάρχουν και άλλες που απλά είναι μια καινούργια όμορφη μέρα. Που τίποτα δεν μπορεί να σου την κάψει. Ακόμα και ένας καμένος, στριμμένος.....Για τους καμένους λοιπόν πάσης φύσεως. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.....
ΥΓ
Υπάρχουν σύμφωνα με τον φίλο μου οι εξής κατηγορίες ολοκαύτωμα, παρανάλωμα και πύρινη λαίλαπα. Εγω ανήκω στο ολοκαύτωμα φυσικά. Παρανάλωμα ξέρω ένα πολύ καλό φίλο. Πύρινη λαίλαπα επίσης ξέρω κάποιον. Και η πλάκα όπως συμπλήρωσε ο φίλος μου είναι ότι δεν έχουμε ούτε νερό. Μόνο σκόνη.....Προχθές έβρεξε σκόνη.....Α το θυμήθηκα υπάρχει  και ο πύρινος εφιάλτης.....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά το γεγονός ότι έκανες post τη ψεσινή συζήτηση αυτό κι αν είναι κάψιμο :-)
Το διαπραγματεύεσαι πολύ σωστά το ζήτημα φίλη Πάρνηθα... Εκατοντάδες καμένοι , εδώ στην μακαρία νήσο, και μάλιστα με λειψυδρία λόγω της ανομβρίας...ιδεών των πολιτικών μας.

Πεντέλη

kyriakos είπε...

milame gia poly kapsimo sthn kypriakh koinonia file..

Unknown είπε...

Σκέψου τι θα γίνει με τις λαμπρατζιές. Ο κάθε πελλός ανάβει και μια. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ούτε νερό!!!Επίσης συνδυασμός σκόνης, λαμπρατζιάς, λειψυδρίας φοβερό!!

Πάρνηθα