Moon

Moon

Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Δεν έχει λόγο η καρδιά

Δε θέλει λόγο η καρδιά ν'αγαπά

Στίχοι: Τσιαλιάφας Πασχάλης /Μακρής Πνατελής
Μουσική: Μακρής Παντελής
Πρώτη εκτέλεση: Μάρω Λύτρα & Ταξιδιώτες Ψυχής ( Ντουέτο )

Ήσουν δικιά μου μια φορά
ήταν η αγάπη μας φωτιά
μα τη ματώσαμε πώς την πληγώσαμε
εμείς πώς την πληγώσαμε
Κι ήρθε μετά ο χωρισμός
κι έγινε σύμβουλος κακός για τις καρδιές μας
για τις ζωές μου
πληγή για τις ζωές μας

Και τότε έφυγα έφυγα
και πάλι μόνος μου έμεινα
δε θέλει λόγο η καρδιά ν΄αγαπάει
και δε θέλει τρόπο κανένα
Και τότε μ΄άφησες μ΄άφησες
να΄ξερα πόσο μ΄αγάπησες
δε θέλει λόγο η καρδιά να πειστεί
πως δε μπορεί χωρίς εσένα

Λίγο μετά το χωρισμό
είχα ένα θάρρος μια ευχή και μια ελπίδα
τι λάθος έκανα ζωή και πάλι πέθανα

Και τότε έφυγα έφυγα
και πάλι μόνη μου έμεινα
δε θέλει λόγο η καρδιά ν΄αγαπάει
και δε θέλει τρόπο κανένα
Και τότε μ΄άφησες μ΄άφησες
να΄ξερα πόσο μ΄αγάπησες
δε θέλει λόγο η καρδιά να πειστεί
πως δε μπορεί χωρίς εσένα

Όλοι μας φύγαμε. Αλλά στην πορεία συνειδητοποιήσαμε ότι θέλαμε να γυρίσουμε. Αλλά ήταν αργά. Καμιά φορά όταν θες να γυρίσεις δεν μπορείς... Καλή ώρα σήμερα. Όταν άνοιξα την τηλεόραση ταράκτηκα. Είδα κάτι που σχεδόν είχα ξεχάσει. Και όταν το είδα θυμήθηκα. Θυμήθηκα πως έφυγα δύο χρόνια πριν γιατί δεν άντεχα άλλο... Δεν νοστάλγησα να γυρίσω πίσω. Όχι καμιά σχέση. Απλά όταν δεις τον άλλο μπροστά σου στην τβ έ ένα κάτι το παθαίνεις...Αλήθεια τελικά το χούι του ανθρώπου δεν βγαίνει αν δεν βγει πρώτα η ψυχή...Ο ίδιος απαράλλακτος τρελάρας με την επικίνδυνη ασχολία του ως συνήθως. Να την διαφημίζει λες και είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. Πραγματικά δεν θα αλλάξεις ποτέ....Και μάλλον καλά έκανα που έφυγα. Μπορώ και χωρίς εσένα. Αλλά το τραγούδι μου αρέσει. Για αυτό και το έβαλα.

1 σχόλιο:

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα φίλη μου. Μου αρέσει η ρομαντική σου διάθεση, ταυτίζομαι... Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί σου, σου έστειλα και μέιλ, αλλά ίσως δεν ήρθε ποτέ. Ήμουν στην Κύπρο πριν λίγες μέρες και θα είμαι πάλι το Πάσχα. Αν έχεις διάθεση να τα πούμε από κοντά, φιλιά πολλά!