Moon

Moon

Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Υπάρχεις και είσαι ανισόρροπος

Προχθές έγραφα ότι δεν υπάρχει. Έλα όμως που υπάρχει και μου κάνει την ζωή δύσκολη. Χωρίς να φταίω κιόλας. Εκεί που προσπαθώ να είμαι τυπική και καλή μαζί του για την δουλειά με προσβάλει και βάζει τις φωνές μπροστά σε όλους. Ένιωσα χάλια σήμερα. Όλη η μέρα μου που ήταν μια χαρά χάλασε εξαιτίας του.Γιατί μου το κάνεις αυτό;; Εγώ τι σου έφταιξα;Πόσο καιρό με ξέρεις. Και θες να μου χαλάσεις την εικόνα μου ενώ προσπαθώ;;;Δηλαδή πρέπει να φτάσουμε στα άκρα. Αμα θές μπορώ να το φτάσω. Επειδή όμως είμαι και λίγο στριμμένη μπορεί να το τεντώσω το σχοινί.Και μετά θα γίνουμε βούκινο .....και θα τρέχουμε να μαζεύουμε τα ασυμμάζευτα....Για αυτό σου λέω άσε με άσε με σου λέω....Το σημερινό ήταν το αποκορύφωμα...Προσβολή μεγάλη ενώπιον άλλων...Λάθος κίνηση. Σε έχω που σε έχω στην μπούκα εξαιτίας της προηγούμενης συμπεριφοράς σου τώρα μου κατέστρεψες και το παραμικρό ίχνος συμπάθειας που μπορούσα να είχα για εσένα...Δεν είναι έτσι που συμπεριφέρονται. Ας με έπαιρνες να με ρωτήσεις. Το να είναι κάποιος κάπως ιδιόρυθμος δεν είναι κακό.Το να τα βάζει όμως με λάθος ανθρώπους και να δημιουργεί προβλήματα χωρίς καλά καλά να σε αφήσει να αποδείξεις αυτό που είσαι είναι λάθος. Ο νοών νοείτο....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.