Moon

Moon

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ποιος λέει ψέματα

Ψέματα....Παντού λένε ψέματα. Πολιτικοί, ΜΜΕ ακόμα και οι δικοί σου άνθρωποι. Έλα όμως που τα καταλαβαίνεις. Και όταν το καταλάβεις τι γίνεται. Κάνεις τον Κινέζο ή τα λες έξω απο τα δόντια και ησυχάζεις........Διερωτώμαι τώρα. Άμα εκνευριστώ και αρχίσω να δαιμονίζομαι και πω τίποτα θα είμαι στριμμένη, κακιά, ανισόρροπη, τρελή κλπ....Αφού το καταλαβαίνω. Και όμως ως συνήθως κάνω την πάπια και σιωπώ για να περάσω. Αλλά δεν το αντέχω...Τώρα ποιος απο τους δύο λέει ψέματα είναι ένα θέμα. Επίσης άλλο θέμα είναι να πάω να βρω και τους δυο και να αρχίσω τα μπινελίκια. 'Ελα όμως που ο χώρος στον οποίο συναντώνται τα τσογλάνια μετα συγχωρέσεως κιόλας δεν ενδείκνυται.......Με τον ένα σκοτωθήκαμε εδώ και 3 βδομάδες και πραγματικά του είπα πολύ βαρετά λόγια. Όχι γιατί το ήθελα αλλά η συμπεριφορά του απλώς δε μου άφηνε περιθώρια άλλης ηπιότερης αντίδρασης. Τώρα που το σκέφτομαι εδώ και 6 μήνες έχω στείλει τον αγύριστο όσους με επηρέαζαν αρνητικά και μου χαλούσαν την ψυχολογία. Με αποτέλεσμα να μείνω μόνη μου με ελάχιστους φίλους αλλά τουλάχιστον έχω ηρεμήσει. Τώρα στο θέμα μας. Μπας να στείλω τον αγύριστο και τον δεύτερο για να ησυχάσω. Το σίριαλ συναντήσεις καταλάθος μεταξύ αυτών των δύο και η συμπεριφορά μάλλο για πάντα για όλες τις ημέρες μου δίνει στα νεύρα γιατί στο τέλος της μέρας βρείτε τα μεταξύ σας μην με ανακατεύετε έτσι χάλια που τα κάνετε και οι δύο σας....Α και κάτι τελευταίο. Σταματήστε τα ψέματα. Δεν βγαίνουν σε καλό. Όσο αθώα και να είναι............................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: