Moon

Moon

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Γυναικών ιστορίες .......

Τελικά οι γυναικοπαρέες είναι πολύ βασανισμένες. Κάθονται να πουν η μιά στην άλλη τα βάσανα τους και διαπιστώνουν ότι ενώ νομίζουν ότι τα δικά τους είναι τα μεγάλα και τα αξεπέραστα τελικά υπάρχουν άλλα χειρότερα. Κάθεται μια παρέα για καφέ. Τι κάνεις λέει η μια στην άλλη. Είμαι χάλια. Με τρεις ώρες ύπνο. Γιατί τι έγινε. Να μωρέ δεν κοιμήθηκα καλά. Χθες ο δικός μου έγραφε εξετάσεις. Έχει εξαφανιστεί για αυτές εδώ και ένα μήνα. Έχει δύο εβδομάδες να μιλήσουμε θέλει ησυχία για να διαβάσει. Έτσι μου έκανε και ο δικός μου. Όταν σπουδάζαμε. Πέντε χρόνια ήμασταν μαζί. Όποτε έγραφε εξετάσεις ή ενδιάμεση εξαφανιζόταν. Ήθελε να παίρνει σε όλα άριστα. Και σε τέτοιες περιπτώσεις ή το δέχεσαι ή δεν το δέχεσαι. Εγώ το δέκτηκα. Και πριν δύο χρόνια χωρίσαμε. Δύο χρόνια έκανα να τον ξεπεράσω. Και μετά απο δύο χρόνια πήρα την μεγάλη απόφαση να βγω ξανά με κάποιον. Βγήκα και όλοι μου λένε ότι είναι ένας χαμένος ένας άχρηστος. 1 βδομάδα δεν κοιμάμαι. Δεν τρώω και χθες είπα φτάνει. Τι σου είναι ρε όλοι τους ίδιοι. Στην κουβέντα μπαίνει και η άλλη κοπέλα. Εγώ χάλια. Τα χάπια που πίνω για τον θυροειδή μου προκαλούν παραλυσία στα δύο δάκτυλα του χεριού. Άσε που όταν τα πιω δεν μπορώ να κουνηθώ. Θα πάω να μου τα αλλάξει. Εσύ τι κάνεις ρωτούν την τέταρτη. Τα συνηθισμένα. Δεν μπορώ να αναπνεύσω να περπατήσω. Αυτή η αρρώστια στους πνεύμονες με έχει τσακίσει. Και η πέμπτη εσύ τι νέα. Τίποτα μωρέ ο άντρας μου θέλει διαζύγιο. Τι να κάνουμε. Θα πάω έξω να συνεχίσω τις σπουδές μου. Που τις παράτησα. Και η έκτη τι νέα. Εγώ κοπέλες έχω κατάθλιψη. Ξανάρχισα τα αντικαταθλιπτικά. Ο διάλογος αυτός είναι πραγματικός. Φυσικά τα προβλήματα υγείας είναι τα χειρότερα.......Τι να πει κανείς. Γυναικών ιστορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: