Moon

Moon

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Αχ και να ήμουν μένταλιστ

Και ενώ έχει γεμίσει η Λευκωσία με ρώσσικες σημαίες για την πολυαναμενόμενη επίσκεψη του Ρώσσου προέδρου Μετβέντεφ, η Λευκωσία και οι δρόμοι της είναι ένα απέραντο εργοτάξιο αφού δεν υπάρχει δρόμος να περάσεις....Έχω την ατυχία να γίνονται έργα για δημιουργία πεζοδρομίων τόσο έξω απο το σπίτι μου όσο και έξω απο τη δουλειά μου. Η κατάσταση είναι τραγική....Πολύ θα ήθελα να διακτινίζομαι απο το ένα μέρος στο άλλο αλλά δυστυχώς δεν γίνεται...Η τουλάχιστον να πάρω μαθήματα να εξαφανίζομαι και να εμφανίζομαι στον τόπο που θέλω..........Αχ και να ήμουν μένταλιστ. Η άλλη λύση βέβαια είναι να βρούμε ελικόπτερο και να πηγαίνουμε όπως το Ντουπάι απο το ένα μέρος στο άλλο. Δεν γίνεται όμως..........Κατά τα άλλα γίνονται έργα.. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι το κόστος των πεζοδρομίων θα το υποστούν οι πολίτες. Και άντε να δεκτώ ότι θα κάνουν πεζοδρόμια......Το ότι μονοδρόμησαν τη μισή Λευκωσία που το βάζεις.. Για αυτό σας λέω έπρεπε να ήμασταν μένταλιστ...Να διακτινιζόμαστε να εξαφανιζόμαστε και να επανεμφανιζόμαστε..............................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: