Moon

Moon

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ε και;;;

Και τι έγινε δηλαδή. Σήμερα απλά ήταν μια άλλη προδοσία....Και τι θα γίνει τώρα;;;;;Όταν σε προδώνουν οι σε εισαγωγικά φίλοι σου εσύ τι πρέπει να κάνεις;;; Να σωπάσεις και να το ανεκτείς;;;; Να κάτσεις να κλαις;;; Να το πεις να ξεθυμάνεις και να τους διαγράψεις..Και τι έγινε τελευταίως που έχεις ξεγράψει άλλους τόσους γιατί δεν άντεχες άλλο. Εμεινες μόνος σου έπεσες σηκώθηκες....Και ψάχνεσαι..Και βρίσκεις και ξαναχάνεις., Και ξανά.....Και σκέφτεσαι. Αφού λες και σε έχουν καταραστεί. Πας να κάνεις κάτι μένει μισό. Και όλοι σε έχουν στη μπούκα του κανονιού....Και δεν γίνεται αυτό που θέλεις. Και όλοι σου λένε κάνε υπομονή. Και κάνεις. Και περιμένεις. Και κάθεσαι πάνω απο ένα κινητό που δεν παίζει ποτέ και άμα παίξει δεν είναι το τηλέφωνο ή το μήνυμα που περιμένεις...Και σιωπάς......Και λες αύριο θα γίνει κάτι καλύτερο και θα είναι μια άλλη μέρα. Δεν θες να κλάψεις. Γονατάς, προσεύχεσαι σηκώνεσαι.....Και ξαναρχίζεις τον αγώνα.........Στην περίπτωση μας ταιριάζει αυτό το τραγούδι του Μαχαιρίτσα. Μου λες τα μάτια σου να μην τα αγαπώ και να μην πάψω να πιστεύω στα δικά μου.........Μα εγώ μα αυτά τα μάτια όπου βρεθώ τα έχω πίσω μου και μέσα και μπροστά μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: