Moon

Moon

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Ψάχνοντας την αλήθεια

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή νιώθω παράξενα...Έχω ένα ψυχοπλάκωμα. Όσο πλησιάζουν οι μαύρες επέτειοι του πραξικοπήματος και της εισβολής νιώθω χάλια...Έχω μεγαλώσει μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό. Ο Ιούλιος είναι ένας απο τους χειρότερους μου μήνες...Όσο πλησιάζουν αυτοί οι επέτειοι νιώθω ότι ακούω κάθε χρόνο τις ίδιες βαρύγδουπες δηλώσεις που δεν βγάζουν πουθενά...Πραγματικά θα ήθελα μια φορά να ακούσω αλήθεια...........Ακούω τους πολιτικούς που μιλάνε ακατάπαυστα και λένε διάφορα βρισκόμενοι σε ένα εθνικιστικό παραλήρημα...Θέλω επιτέλους να ακούσω κάτι διαφορετικό...Να ακούσω τι έγινε.. Ότι ξέρω είναι απο τις μαρτυρίες των μεγαλυτέρων και απο τα βιβλία...Θέλω να ακούσω μαρτυρίες ανθρώπων που συμμετείχαν... Να μπω στη λογική τους αν τα καταφέρω...Μεγάλωσα σε μια περιοχή δίπλα στην πράσινη γραμμή. Μεγαλώνοντας έβλεπα απέναντι μου τις τούρκικες σημαίες, τα οδοφράγματα τους αδιέξοδους δρόμους....Θυμάμαι όταν ήταν επέτειος της εισβολής τα αεροπλάνα να περνάνε πάνω απο το σπίτι και τα τζάμια να τρίζουν...Δεν θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα της μακαρίτισσας της γιαγιάς μου όταν σκότωναν ον κάμερα τον Σολωμό Σολωμού να τηλεφωνεί έντρομη στη μάνα μου που ήταν δουλειά και να την ρωτά τι να κάνουμε...Και τη φωνή της μάμας μου να της λέει θα έρθω να σας πάρω....Δεν θα ξεχάσω το 1996 όταν διάβαζα για τις προεισαγωγικές αρχαία Περικλέους επιτάφιο μάλιστα τα αεροπλάνα που πέρασαν ξυστά πάνω απο το σπίτι, τα τζάμια που έτριζαν και την γιαγιά μου που θυμήθηκε τις μέρες της εισβολής.....Όπως δεν θα ξεχάσω το 2003 το άνοιγμα των οδοφραγμάτων και την πρώτη επίσκεψη...Και τη μάνα μου να οδηγεί προς την Κερύνεια χωρίς να έχει ξεχάσει το δρόμο σαν να μην πέρασε μια μέρα.....Δεν μισώ τους Τούρκους ούτε τους Τ/κ. Αντίθετα έχω πολλούς φίλους. Και πιστεύω ότι όλα αυτά που έγιναν είναι γιατί κάποιοι ανεύθυνοι πολιτικοί έπαιξαν με τις τύχες αθώων ανθρώπων τα πολιτικά παιγνίδια των μεγάλων δυνάμεων.......Θέλω επιτέλους να ολοκληρωθούν οι εργασίες για το φάκελο της Κύπρου και να μάθω το πόρισμα...Αλλά δεν θέλω με τίποτα να ακούσω βαρύγδουπες πολιτικές δηλώσεις. Ούτε θέλω να αρχίσουν οι κατηγορίες για το ποιος είναι πραξικοπηματίας ή όχι...Λίγο μας ενδιαφέρει...Το θέμα είναι η αλήθεια του τι έγινε εκείνες τις μέρες. Η ιστορία έχει καταγραφεί. Τα αποτελέσματα της είναι εκεί. Τα βλέπουμε κάθε μέρα... Εισβολή και κατοχή.....Και ελπίζω αυτό το θέμα να μην γίνει αντικείμενο προεκλογικής εκμετάλλευσης. Τον Μαϊο έχουμε εκλογές.. Τώρα αρχίσαμε προεκλογική εκστρατεία.....Για μια φορά σεβαστείτε τη μνήμη όλων αυτών που θυσιάστηκαν. Και προς κανάλια και ειδικά το κρατικό. Βάλτε κανένα επετειακό πρόγραμμα της προκοπής.....Εκείνα που βάζατε πριν το 2003....Τα οποία μυστηριωδώς θάψατε μετά το άνοιγμα των οδοφραγμάτων..
ΥΓ...Αφιερωμένο σε όσους ψάχνουν την αλήθεια...Οποιαδήποτε και αν είναι αυτή..Όσο και αν σε πληγώνει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: