Moon

Moon

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Μια εικόνα χίλιες λέξεις..

Χθες απόγευμα αφού γύρισα σπίτι καθόμουν αμέριμνη προσπαθώντας να διαβάσω το βιβλίο μου και να χαλαρώσω..Ξαφνικά κτυπά το κινητό..Μια φίλη μου, μου έστειλε ένα μήνυμα και μου λέει σου έστειλα ένα μαιλ δες το και πες μου τι λέει. Το μαιλ δεν ήταν τίποτε άλλο απο ένα φιλμάκι ενός τούρκικου τραγουδιού...Ως εδώ καλά...Η αποκάλυψη ήταν το ίδιο το φιλμάκι...Το τραγούδι έλεγε ανάμεσα σε άλλα φοβερά τα εξής : Το κεφάλι σας τρόπαιο για εμένα...Άπιστοι θα πάμε να σκοτώσουμε τον μικρό Νικόλα....Έβλεπα το φιλμάκι προσπαθώντας να καταλάβω...Τουρκική hard rock ή αν προτιμάτε heavy metal μουσική διανθισμένη με τουρκικό εθνικιστικό στίχο.. Οι εικόνες του κλιπ φυσικά ήταν θεϊκές... Εικόνες απο κοιμητήρια, πεταμένα κρανία, διαλυμένους σταυρούς κλπ....Ότι καλύτερο δηλαδή. Περιττό να πω ότι παρολίγο να πέσω απο την καρέκλα κάτω. Δεν είναι ότι δεν έχω ξαναδεί τέτοια στο διαδίκτυο..Δεν είναι ότι δεν έχω συνηθίσει αφού έχω διαβάσει τόσα και τόσα για την εικόνα του άλλου, Έλληνα και Ε/κ στην τουρκική και την τ/κ λογοτεχνία....Απλά στενοχωρέθηκα που όλο αυτό το έγραψε ένας νέος μουσικός 30 χρόνων μέλος ενός πολύ γνωστού τουρκικού συγκροτήματος...Δεν ξέρω και δεν θέλω να πιστεύω ότι αυτό είναι κομμάτι της τουρκικής προπαγάνδας... Αν οι νέοι στην Τουρκία πιστεύουν ακόμα σε αυτές τις εθνικιστικές και παρωχημένες ιδεολογίες τότε έχουμε πρόβλημα. Αν ακόμα και οι νέοι με την πλύση εγκεφάλου που υφίστανται στα τουρκικά σχολεία πιστεύουν έτσι για τους άλλους, τους ξένους διερωτώμαι αν υπάρχει καμιά ελπίδα να συμφιλιωθούμε ποτέ...Το ότι έχουν συμβεί πολλά άσχημα πράγματα, ωμότητες ανάμεσα σε Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο είναι αποδεδειγμένο ιστορικά...Η λύση δεν είναι να ξεχάσουμε τι έγινε...Το πρόβλημα θα λυθεί αν δεν επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος που οδήγησαν σε αυτά τα γεγονότα...Οι νέοι θα πρέπει να διδάσκονται τα γεγονότα της ιστορίας όπως αυτά έχουν συμβεί.Όμως δεν θα πρέπει να μάθουν να μισούν τον άλλο. Και σίγουρα η τεχνολογία σου δίνει τα μέσα για να επηρεάσεις κόσμο και ειδικότερα τους νέους.....Και νομίζω πολλοί θα επηρεάστουν ή θα έχουν ήδη επηρεαστεί απο αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: