Moon

Moon

Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Δεν βγάζω άκρη ξέχασε το




Έχω κολλήσει τελευταία με το νέο τραγούδι των C-Real.Το ξέχασε το. Μου αρέσει αυτός ο στίχος που λέει "τώρα που γίνομαι καπνός πονάς άγγελε μου". Και αυτός ο άλλος που λέει "τι με κοιτάζεις ξέχασε το. Δεν βγάζω άκρη ξέχασε το". Το έχω βάλει και σαν ringtone στο κινητό. Ευτυχώς δεν πολυπαίζει και ειδικά όταν είμαι στην δουλειά δεν ξεσηκώνει το πρακτορείο στο πόδι..Τέλωσπαντων. Προσπαθώ να βάλω σε μια τάξη τις σκέψεις μου. Ήταν μια πολύ επικοδομητική εβδομάδα γεμάτη σκληρή δουλειά. Τόσο που συνέχεια θέλω να κοιμάμαι. Δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με τίποτε άλλο αυτό το Σαββατοκυρίακο εκτός απο τον ύπνο μου....Ας είναι.Βαριέμαι πολύ. Και χαλιέμαι με αυτό τον τρελαμένο καιρό. Μάρτης μήνας και έχουμε 34 βαθμούς.Αν είναι δυνατόν!!!Τον Αύγουστο δηλαδή πόσο θα έχουμε.54;;;Και αυτή η σκόνη με έχει πνίξει. Κόκκινα μάτια δεν μπορείς να αναπνεύσεις. Μάλλον την Παρασκευή θα μου κάνουν το αποχαιρετιστήριο μου απο την UCYLIBRARY.Έχω ένα παράξενο συναίσθημα. Λες και δεν δούλεψα ποτέ εκεί. Έχω ξεχάσει όλα όσα έχω ζήσει. Ούτε αμνησία να πάθαινα. Όπως λέει ο Τσαλίκης "τι ζητάω στην ουσία μια πλήρη αμνησία". Εγώ την έπαθα και δεν ξέρω και γιατί...Νιώθω ότι σαν να ήθελα πάντα να φύγω και να πάω αλλού. Και όταν έφυγα τελείωσε τα υπόλοιπα έγιναν ιστορία. Απο την μια στιγμή στην άλλη. Δεν ξέρω. Μπας και είμαι στριμμένη και ανισόρροπη. Ακόμα και το ζώδιο μου τα ίδια μου λέει. Λές τελικά να είμαι;;; Και για να επανέλθω στα της περασμένης βδομάδας. Στο θέμα σχέσης. Νιώθω ότι δεν μπορώ ούτε να εμπιστευτώ, ούτε να κάνω φίλους. Έχω μια τυπική στάση. Λές και υψώνω ένα τείχος. Και δεν ξέρω το γιατί.Φοβάμαι;;;Έχω αναπτύξει τέτοιου είδους άμυνες; Τι να πώ πια δεν ξέρω.Έχω μπλοκάρει. Και δεν με φτάνουν όλα αυτά τα μαύρα έχω κολλήσει σε μια απρόσμενη επίσκεψη την Τετάρτη το απόγευμα. Έφοδος ήταν φιλοφρονητική επίσκεψη ήταν θα δείξει....Τέλωσπαντων. Ξεκινά μια καινούρια εβδομάδα με αισιοδοξία. Όλα καλά...Πάμε για άλλα........

Δεν υπάρχουν σχόλια: