Moon

Moon

Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Deli/Crazy

Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor faili tutkunun
Kızmış ve küçülmüş

Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor direniyor direniyor

Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın

Bir akıllı bir yarım deli
Dört yanım akıllı bir yanım deli
Herkes akıllı bir ben deli
Bir ben deli bir ben deli

Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın
my soul's owner is being searched

did I fall of the rightest place?
perpetrator of the passion is resisting it (perpetrator of the passion)
got angry and became smaller it is resisting
Bring me up,don't make me cry
where is your love
which you are proud of
Bring me up,
don't make me cry
don't detain me with fake dreams it's(my soul's owner)
being searched one part of mine
is sane the other one is insane
my four direction are sane;
one part is is insane
everybody is sane,
only me insane only me insane

Δεν υπάρχουν σχόλια: