Moon

Moon

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Άχρηστα ρολόγια, άχρηστες πληροφορίες

Είναι Τρίτη. Και ναι είμαι και πάλι απόγευμα ως τις έξι...Ο εμπνευστής αυτού του ωραρίου μάλλον δεν είχε και τις καλύτερες του στιγμές όταν αποφάσισε να δουλεύουμε ως τις 6.00.. Καταρχήν το ρολόι έχει κολλήσει και δεν λέει να περάσει η ώρα. Για αυτό και δανείστηκα τον τίτλο απο το τραγούδι των Domenica άχρηστα ρολόγια. Το τραγούδι πήγαινε κάπως έτσι στο ρεφραιν: Άχρηστα ρολόγια μην τα κοιτάς,σωπαίνουν κάθε νύχτα μετά τις δυο.Τα άχρηστα ρολόγια μην τα αγαπάς,μαζί τους μόνος μένεις και χάνεις κάθε πλοίο. Έλα όμως που αν δεν τα κοιτώ πώς θα περάσει η ώρα να γίνει έξι να σχολάσω;;;;Και πόση ώρα να δουλεύεις με αυτό το καλό εργαλείο που ονομάζεται ηλεκτρονικός υπολογιστής. Το μυαλό μου είναι κουρασμένο και χαζολογώ σε διάφορες ιστοσελίδες. Ανάμεσα σε άλλα διαβάζω το εξής φοβερό :"Έφη Θώδη: "Είμαι ερωτευμένη με τον Αλέν Ντελόν....«Από μικρή είμαι ερωτευμένη με το Γάλλο πρωταγωνιστή Αλέν Ντελόν. Όταν έπαιζαν ταινίες του στην τηλεόραση, μου άρεσε να κάθομαι μπροστά στην οθόνη και να φαντάζομαι ότι είμαι μία από τις γυναίκες του. Αυτές τις ημέρες ένα παιδικό μου όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Έχω φροντίσει να προμηθευτώ πρόσκληση για την παγκόσμια πρεμιέρα του Αστερίξ και Οβελίξ που θα γίνει στο Μέγαρο Μουσικής, με επίσημους καλεσμένους τον Αλέν Ντελόν και τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Θα πάω να του μιλήσω!». ....Και τι θα του πείτε;
«Την αλήθεια! Δηλαδή, πόσο πολύ μ αρέσει σαν άντρας. Μ αρέσει που είναι τόσο αρρενωπός, φαίνεται τόσο κατασταλαγμένος άντρας και αποφασιστικός. Είναι το πρότυπο του άντρα που θέλω για σύντροφό μου. Και δεν μ αρέσει μόνο εκείνος Μ αρέσει πολύ και ο γιος του ο Άντονι Ντελόν. Ακολουθεί τα χνάρια του. Μακάρι να μου πει ναι και να με πάρει να πάμε έστω και για ένα μικρό ραντεβού»....Πώς φαντάζεστε το ραντεβού αυτό;
«Θέλω να είναι όλα τόσο ρομαντικά... Θα πάμε για φαγητό και θα θελα να τον ξεναγήσω στη νυχτερινή Αθήνα με λιμουζίνα και στη διαδρομή να του τραγουδάω Ι love you baby».
" Πολύ ωραία. Και εμένα μου αρέσει ο Παπαλουκάς αλλά δεν κάνω έτσι. Άσε που πέφτει λίγο μακριά η Μόσχα με την ΤΣΣΚΑ και άντε να πάω να του το πω...και να του ζητήσω και ραντεβού....Και τι τραγούδι να του πω αφού δεν μου έρχεται κάτι σε μπάσκετ εκτός απο το "Final countdown" των Europe.... η έστω το "We are the champions".....Το ότι η φωνή μου δεν είναι καθόλου καλή δεν το σχολιάζω καθόλου.Έχω φορτώσει τόόόσες άχρηστες πληροφορίες στον εγκέφαλο μου που αν ήταν σκληρός δίσκος μέχρι τώρα θα τον είχαν αλλάξει 5 φορές!!!!Ακούω κουφά, παράλογα τρελά.....Παρακολουθώ ειδήσεις και νομίζω ότι αν συνεχίσω να ακούω για την προεκλογική εκστρατεία, το σκάνδαλο Ζαχόπουλο, τα δυστυχήματα, και τα ναρκωτικά δεν γλιτώνω την επίσκεψη στον φίλτατο Μικελλίδη!!!Και αυτό το άχρηστο ρολόι δεν λέει να πάει μπροστά να σχολάσω να πάω σπίτι μου......Ούφου...Ως την άλλη Τρίτη.......πάλι εδώ θα είμαι...Τα φιλιά μου και το σύνθημα είναι Think pink.Βάλτε χρώμα και κάντε την ζωή σας όμορφη....Μια ώρα έμεινε επιτέλους!!!...

1 σχόλιο:

Rakuneta είπε...

filenada mporw na katalavw se olo tou to megaleio to sinaisthima tou apogeymatos mexri tis 6! apo tis 7.30-18.00 e ine varvaro wrraio opws k na to kanoume!

otan omws koitas tous deiktes i wra den kila. den xerw giati mia simpantiki sinwmosia tharrw einai.

toulaxiston empneese! ayto ine kati!

makiaaa