Moon

Moon

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Η κίνηση της Λευκωσίας

Είναι πρωί και κάθομαι στο γραφείο. Σήμερα και αύριο είμαι πρωινή πράγμα που σημαίνει ότι έχω υποστεί τα πάνδεινα μέχρι να φτάσω στο γραφείο. Η κίνηση στους δρόμους είναι απίστευτη σε σημείο που σε εκνευρίζει αφόρητα. Απο την ημέρα που άνοιξαν τα σχολεία όταν έρχομαι πρωί δουλειά δυσκολεύομαι αφάνταστα. Δεν θυμάμαι άλλη χρονιά να ήταν έτσι τα πράγματα επειδή και η προηγούμενη μου δουλειά ήταν κάπου κοντά. Επίσης το γεγονός ότι πολλοί μαθητές διακινούνται με λεωφορεία με κάνει να σκέφτομαι δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι τα αυτοκίνητα απο τον περασμένο Ιούνιο που έκλεισαν τα σχολεία τριπλασιάστηκαν και το δεύτερο είναι ότι χρειαζόμαστε άμεσα συγκοινωνία στην Κύπρο. Πραγματικά είπα πολλές φορές ότι αν υπήρχε σωστή συγκοινωνία στην Κύπρο θα προτιμούσα χίλιες φορές να διακινούμαι με την συγκοινωνία παρά με το αυτοκίνητο μου. Ένα άλλο γεγονός που με εκνευρίζει είναι η έλλειψη οδικής συνείδησης. Ο καθένας κάνει του νου του με αποτέλεσμα η σωματική σου ακεραιότητα να κινδυνεύει απο τον κάθε πελλό που οδηγεί κατα βούληση και κατα προσέγγιση το αυτοκίνητο του. Οι κανόνες οδικής κυκλοφορίας πάνε περίπατο όταν άσε για το βρισίδι και τις χειρονομίες. Χθες είχα ακόμα μια τραγική εμπειρία οδήγησης ξεκινώντας να πάω απο την Μακαρίου στην Ακρόπολη το απόγευμα. Βρέθηκα σε ένα οδικό χάος και έκανα αρκετή ώρα να φτάσω στον προορισμό μου. Επιστρέφοντας σπίτι ήμουν τόσο κουρασμένη σωματικά και ψυχολογικά απο το ατελείωτο οδήγημα στην Λευκωσία που ξάπλωσα ξερή στον καναπέ μου. Μιλάμε για την απόλυτη κούραση. Σήμερα το πρωί σκεφτόμουν ότι η μοναδική λύση στην Λευκωσία αφού δεν έχει συγκοινωνία είναι το ελικόπτερο όπως και στο Ντουπάι. Αφού στο Ντουπάι σε κάθε κτίριο υπάρχει και ένα ελικοδρόμιο να κάνουμε και εμείς ελικοδρόμια. Δεν γίνεται για μια απόσταση 15 λεπτών να θέλεις 45 λεπτά..Αφήνω τις καθημερινές πατέντες δρόμων που σχεδιάζω με το μυαλό μου όπως πρακτικά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Χάος, κίνηση και εκνευρισμός. Επίσης ένας άλλος παράγοντας είναι το πετρέλαιο με τα σκαμπανεβάσματα του. Και η έλλειψη οδικής συνείδησης και η λανθασμένη οδήγηση προκαλούν με την σειρά τους περισσότερη χρήση της βενζίνης. Ειλικρινά θα ήθελα να είχα ένα ποδήλατο ή να πήγαινα με την συγκοινωνία. Να γλίτωνα το μπάχαλο. Λέμε τώρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: