Moon

Moon

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Καλά πας καλά παιδί μου

Δεν παίζεσαι τελικά. Μα να μου λες τέτοιο πράγμα χωρίς να το σκεφτείς καν......Να μου φέρει αυτά που σου ζήτησα η φίλη σου ή η αδερφή της;;; Και να περιμένεις και απάντηση;;; Το σκέφτηκες καλά ή απλώς σου ξέφυγε;;; Γιατί όταν ήλθες δεν είπες αυτό. Είπες έχω τις σημειώσεις και θα σου τις φέρω ή όταν θα λείπεις ή όταν θα έλθεις. Και αντί αυτού στέλνεις αντιπροσώπους. Τελικά σε μέτρησα λάθος. Το λάθος είναι δικό μου. Μόνος σου ήλθες. Και μόνος σου τα διέλυσες όλα. Τα έκανες χάλια. Για ακόμη 1 φορά. Όσες ευκαιρίες κι αν σου δώσω, όσα ελαφρυντικά λόγω της ηλικίας σου και της ανωριμότητας σου δεν σώζεσαι. Με τίποτα όμως.....Δεν θέλω τίποτα ούτε τη βοήθεια σου ούτε τις σημειώσεις σου......  Και βασικά ούτε τη φιλία σου. Δεν γίνεται κάθε φορά να με κουρελιάζεις. Και να πιστεύεις ότι πάντα έχεις δίκαιο. Και ότι είσαι σωστός και δεν παίρνεις απο λόγια. Για άλλη 1 φορά έκλαψα και έμεινα αϋπνη. Και τι κατάλαβα;;; Τίποτα...Ποτέ ξανά λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: