Moon

Moon

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Πέρασε ο καιρός. Οι εκλογές έγιναν και πρόεδρος βγήκε ο Νίκαρος.....Και δώστου υποσχέσεις όχι κούρεμα, όχι ιδιωτικοποιήσεις. Η Μέρκελ, ο Σόιμπλε και όλα εκείνα τα καλά παιδιά της ΕΕ είχαν άλλη γνώμη. Και τα ξημερώματα του Σαββάτου 15 Μαρτίου η βόμβα έσκασε.....Φόρος εφάπαξ επί των καταθέσεων. Οι τράπεζες κλειστές μέχρι νεωτέρας.....Και ο κόσμος να βράζει. Ακόμα και οι Ισπανοί βγήκαν να διαδηλώσουν υπέρ της Κύπρου. Τρίτη 19 Μαρτίου. Η Κυπριακή Βουλή παρά τις πιέσεις που δέκτηκε απορρίπτει το νομοσχέδιο για την φορόλογηση των καταθέσεων. Ο Ελληνισμός πανηγυρίζει, ο Σόιμπλε απειλεί με χρεωκοπία.....Για δεύτερη φορά μετά το 2004 οι Κύπριοι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων. Και είπαν όχι. Δεν ξέρω αν στο τέλος του μήνα θα πληρωθώ όπως και άλλες τόσες χιλιάδες υπάλληλοι. Δεν ξέρω τι θα γίνει σήμερα. Στεναχωριέμαι που χθες δούλευα και δεν μπορούσα να είμαι έξω από τη Βουλή. Μαζί με εκείνους τους υπόλοιπους που στέκονταν και περίμεναν το όχι των εκρποσώπων που εξέλεξαν. Πως θα αντιδράσουν οι αγορές αφού πλεόν η Κύπρος αποτελεί για τους ειδήμονες συστημικό κίνδυνο. Ξέρω όμως ότι μετά από καιρό είμαι περήφανη που είμαι Κύπρια. Και ξέρω ότι σήμερα ο ήλιος βγήκε και λάμπει και ο καιρός δεν είναι συννεφιασμένος όπως χθες. Και έχω στο νου μου το πίκετ που κρατούσε εκείνη η κοπέλα έξω από τη βουλή.If they dont let us dream we wont let them sleep!!!!!!!!!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: