Moon

Moon

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Welcome to the jungle

Δεν ξέρω τι φταίει αλλά τις τελευταίες μέρες είμαι εκτός τόπου και χρόνου. Τώρα θα μου πείτε μονίμως αυτό λες αλλά τελευταία το κακό έχει παραγίνει......Η ζέστη, η κούραση το μουντιάλ. Α ναι τώρα που είπα Μουντιάλ μπράβο στην Εθνική Ελλάδος που νίκησε τη Νιγηρία. Και αύριο παίζει με την Αργεντινή με τον αχώνευτο (κατά την προσωπική μου άποψη) Μαραντόνα. Ο οποίος παρεπιπτόντως μου θυμίζει μια γειτόνισσα μου που πέθανε είναι όμως ίδιος σας λέω.... Και επειδή κάποιοι θα διερωτόνται τι στο καλό έπαθα και έβαλα αυτό το βίντεο πριν θα εξηγήσω αμέσως....Λοιπόν απο την Γιουροβίζιον και μετά έχω φάει ένα κόλλημα με τα τραγούδια των Μάγκα του συγκροτήματος απο την Τουρκία που πήρε την 2η θέση. Τα οποία έχουν πολύ δυνατούς στίχους και μια μουσική που είναι μείγμα ραπ, ροκ μαζί με έθνικ στοιχεία. Τέλωσπαντων το συγκεκριμένο φιλμάκι μου αρέσει και επειδή δυσκολεύομαι να το βρω το έβαλα στο μπλοκ για να το βρίσκω. (Και μην ακούσω τυχόν εθνικιστικά σχόλια μουσική είναι έλεος.....)

Δεν υπάρχουν σχόλια: