Moon

Moon

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

2010 ευχές

2010...Μια νέα χρονιά αρχίζει...Γεμάτη προσδοκίες για ένα καλύτερο αύριο.....Πάντως το 2009 δεν ήταν και ότι καλύτερο...Τουλάχιστον για εμένα...ήταν αναμφίβολα η χειρότερη μου χρονιά...Δεν είμαι αχάριστη.....Εχω ζήσει και κάποιες καλές στιγμές....Στην πλειοψηφία τους όμως ήταν κακές στιγμές...Το 2009 λοιπόν θέλω να ξεχάσω όλα τα κακά που μου συνέβησαν.Απο το 2009 κρατώ την επίσκεψη μου στο Μουσείο της Ακρόπολης και γενικά το υπέροχο ταξίδι στην Αθήνα που με βοήθησε να ξεχαστώ και να ξεκαθαρίσω τις σκέψεις μου και να πάρω κάποιες αποφάσεις.....Κρατώ επίσης και το ταξίδι στο Λονδίνο...Με όλες του τις στιγμές έστω και αν η μια απο τις αυτές αποτέλεσε την αρχή του τέλους για μια σχέση που πέρασε απο 1000 μύρια κύματα και κατέληξε να τελιώσει με τον χειρότερο τρόπο...Ας είναι το πάλεψα όσο μπορούσα..........Ομως τελικά έπαιξα και έχασα..Το 2009 κατάλαβα στις οποιεσδήποτε σχέσεις προσωπικές, επαγγελματικές θα πρέπει να υπάρχει σεβασμός και κατανόηση......Γιατί αν δεν υπάρχουν αυτά και στις 2 πλευρές τότε η σχέση θα τελειώσει..Και εγώ το 2009 τελείωσα τόσο μια επαγγελματική όσο και μια προσωπική σχέση........Δεν μετανιώνω όμως γιατί και στις 2 περιπτώσεις δεν πήγαινε άλλο.......Κατά τα άλλα το μότο του 2009 ήταν ο στίχος get rid of the odd and take a hold and be free....
Όσο για τους στόχους του 2010...Καλά μυαλά, υγεία, αποκατάσταση σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, και κάποιες επιμέρους μικρές επιθυμίες ένα ταξίδι στο Λονδίνο, διακοπές τον Αύγουστο στον Πρωταρά, μετακόμιση στο νέο μου σπίτι κλπ...Ας ελπίσουμε ότι το 2010 θα είναι σαφώς καλύτερο από το 2009.....................
Αυτά σε προσωπικό επίπεδο...
Γενικότερα εύχομαι να βρεθεί η σορός του Τάσσου γιατί το πράμα έχει παραπάει....Να γίνει κάτι με το κυπριακό αν και τα μηνύματα είναι αρνητικά...Λεγόμενες προεδρικές στα κατεχόμενα τον Απρίλη του 2010 σαφές προβάδισμα του Ντερβίς Ερογλου έναντι του Μεχμέτ Αλί Ταλάτ...
Να βγει επιτέλους ο κόσμος απο την οικονομική κρίση...
Να πάρει κάποιος που πραγματικά αγωνίστηκε για τον ειρήνη το Νόμπελ Ειρήνης (λέτε να έχει υποψηφιότητα και η Κύπρος αν λυθεί το κυπριακό(λέμε τώρα)...
Να ξεχρεώσει η Ελλάδα.
Να περάσει η Κύπρος στον τελικό της Γιουροβίζιον (άσχετο)
Να κερδίσει ο Χοβιγκ το Χ Φάκτορ...
Να πάει καλά η Ελλάδα στο Μουντιάλ(άσχετο!!!)
Να πάει καλά η Ελλάδα στο Μουντομπάσκετ της Κωνσταντινούπολης.....
Να πάρει επιτέλους πρωτάθλημα η Ομόνοια και να βγει Τσάμπιονς Λιγκ για να παρηγορηθούν οι Ομονοιάτες και ειδικότερα οι συγγενείς μου.....(σόρρυ για τους ΑΠΟΕΛίστες)
Να αγοράσει επιτέλους ο Κοζόνης την ΑΕΚ να παρηγορηθούν οι ΑΕΚτζήδες και ειδικότερα οι συγγενείς και φίλοι μου....
Να δω απο κοντά τον Θοδωρή Παπαλουκά
Να γίνει ένα θαύμα και να καταφέρω να πάω στην συναυλία του U2 στην Αθήνα στις 3 Σεπτεμβρίου και μετά να διακτινιστώ ως δια μαγείας στην Κύπρο για τον γάμο που έχω να πάω την επομένη...
Ο Ούρι Γκέλερ να πιάσει δουλειά και να διώξει όλους τους άσχετους που μας μαυρίζουν τη ζωή.....
Αυτά και γενικώς ότι καλύτερο.......
Get rid of the odd take a hold and be free επιτέλους..........

Δεν υπάρχουν σχόλια: