Moon

Moon

Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Σφύριξε χαρούμενα μπορείς !!!

Ο καιρός συνεχίζει τα δικά του. Το θερμόμετρο είναι κολλημένο μεταξύ 38-40 βαθμών. Το μυαλό μου είναι σε κατάσταση φραπέ. Βαριέμαι τους πάντες και τα πάντα. Έχω κουραστεί με όλους και με όλα. Μόνη μου παρηγοριά τα Σαββατοκυρίακα και οι μικρές αποδράσεις εκτός πόλης. Όταν τα μαζεύω και πάω σε Πρωταρά. Πήγα ένα εξαιρετικό σαββατοκυρίακο στην Λεμεσό όπου και πέρασα πολύ ωραία. Ήταν μοναδικά. Η Λεμεσός πρσφέρεται για διασκέδαση. Πάντως όταν είμαι εκτός Λευκωσίας είμαι πολύ χαρούμενη. Όταν πάλι πάρω τον δρόμο της επιστροφής στην πρωτεύουσα με πιάνει η μελαγχολία. Πίσω στην πραγματικότητα. Μέχρι τις διακοπές. Η Λευκωσία μου αρέσει την λατρεύω. Είναι η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Τις νύχτες του καλοκαιριού μου αρέσει να γυρνάω στις αυλές των σπιτιών, στην παλιά Λευκωσία και να χαζεύω τα αστέρια. Όπως το Σάββατο στην Λεμεσό σε εκείνο το παραλιακό μπαράκι. Εκεί δίπλα στην θάλασσα. Νύχτες καλοκαιριού 2008. Μακριά απο προβλήματα. Μακριά απο έγνοιες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: